Käyttäjien hallinta

Takaisin sisällysluetteloon

Hallinta-sivulla voidaan hakea käyttäjiä tai lomakkeita sekä tarkastella tilastotietoja käyttäjistä ja lomakkeista organisaatioittain.

hallinta

Käyttäjien ja lomakkeiden haku

Haussa käytetään hakuehtona organisaatiota sekä mahdollista hakusanaa. Useamman organisaation voi valita hakuehdoksi Ctrl-painikkeen avulla.

Hakusana voidaan kohdistaa joko käyttäjiin tai lomakkeisiin. Hakutulossivulla esitettävien rivien määrä voidaan myös määritellä.

Tilasto

Valitse pudotusvalikosta organisaatio, jonka tilastotietoja haluat tarkastella.

Käyttäjän lisääminen

Uusi käyttäjä lisätään Lisää uusi käyttäjä -linkistä avautuvalla lomakkeella. Lomakkeella syötetään käyttäjätiedot, editorin käyttöön liittyvät asetukset sekä käyttäjän oikeudet eri toimintoihin.

Käyttäjätiedot

Käyttäjätietoja ovat nimi, yhteystiedot sekä käyttäjätunnus salasanoineen.

Muut asetukset

Asetusten ryhmässä Mukauta on asetuksia, jotka vaikuttavat siihen, miten tietoja E-lomakkeessa esitetään.

Lomakkeet-sivun lomakelistauksesta voidaan määritellä, mitä tietoja listauksessa näytetään, missä järjestyksessä lomakkeet listauksessa ovat sekä rajataanko listaus vain johonkin tiettyyn lomakeryhmään.

Asetuksissa voidaan valita myös, näytetäänkö editorin sivuilla palauteviesti onnistuneesta tietojen tallennuksesta eri toimintojen, kuten ryhmän luomisen tai käyttäjätietojen muokkauksen jälkeen.

Lisäksi asetuksissa voidaan määritellä editorissa ja lomakkeilla käytettävä kieli.

Käyttöoikeudet

Käyttöoikeudet on jaoteltu hallinnointioikeuksiin, lomakeoikeuksiin, raporttioikeuksiin sekä täyttöoikeuksiin. Käyttäjän oikeudet eri toimintoihin määritellään organisaatiokohtaisesti.

Takaisin sisällysluetteloon