Prosessit
Useimmiten E-lomake toimii asiakkaan IT-arkkitehtuurissa SOA-periaatteen mukaisena toiminnallisena komponenttina ja toteuttaa prosessin asiakasrajapinnan. Tietojen välittäminen prosessin seuraavalle vaiheille voidaan toteuttaa ODBC/JDBC-yhteensopivien tietokantanäkymien kautta. Näkymien hallinta sisältyy E-lomakkeen käyttöliittymään, joten tietosisällön jakaminen muille järjestelmille voidaan toteuttaa ilman räätälöintejä.
Prosessien hallinta E-lomakkeessa
E-lomakkeen käsittelyvaiheilla suoraviivainen prosessi voidaan toteuttaa myös kokonaan järjestelmän sisällä tiedon vastaanotosta kierrätykseen ja alkuperäisen tallentajan kontaktoinnista eri käsittelyvaiheiden raportointiin. Lue lisää osiosta Sähköinen asiointi
Esimerkkejä asiakkaidemme prosesseista:
- Matkahakemusten käsittely ja hyväksyntä
- Sairaanhoitaja vastaa -palvelu
- Käyttäjätunnusten anominen